درمان جلبک مویی در آکواریوم های آب شور

درمان جلبک مویی در آکواریوم های آب شور

بدون شک این آموزش یک مینی دوره عالی به زبان فارسی در خصوص حل مشکل جلبک مویی در آکواریوم های آب شور می باشد که من طی این سال ها موفق به ارائه آن شدم ، راه کارهای ارائه شده در این فیلم طی چندین سال خطا و آزمون و مطالعه سایت های خارجی بدست آمده و کاملا کاربردی و جواب داده شده است ، پس اگر مشکل جلبک مویی سبز در آکواریوم اب شور خود دارید این فیلم قطعا می تواند مشکل شما را حل کند ، فقط کافی است به آموزه های آن عمل کنید.
چیدن دکور صخره ای یک آکواریوم سیکلید تانگانیکا

چیدن دکور صخره ای یک آکواریوم سیکلید تانگانیکا

ماهیان دریاچه تانگانیکا اکثرا آکواریوم ها و محیط زندگی صخره ای را می پسندند و البته چنین محیط باعث می شود خوی تهاجمی آنها نسبت به یکدیگر کمتر شده و بتوانید تعداد بیشتری از سیکلیدها رو کنار هم نگه دارید . در این فیلم سعی کردم یک ایده دکور آکواریوم به شما بدم تا بتونید با صخره دراگون یک دیزاین آکواریوم خلاق داشته باشید.
انواع فیلتر آکواریوم از نظر کیفیت

انواع فیلتر آکواریوم از نظر کیفیت

انواع فیلتر آکواریوم از نظر کیفیت   👈👈 در این فیلم انواع فیلترهای آکواریوم را به ترتیب کیفیت معرفی می کنم هرچند در هر دسته ممکن است ظاهر برندهای مختلف کمی متفاوت باشد ولی عملکردها قالبا یکی است ، لذا دیدن این ویدئو به شما کمک می کند…
مدیاهای فیلتر را چه زمانی عوض کنم؟

مدیاهای فیلتر را چه زمانی عوض کنم؟

برای اینکه متوجه بشی مدیا فیلتر و ابرهای اون رو چه زمانی تعویض کنی ، بهتر این فیلم رو ببینی
کلیت چگونگی تکثیر آبزیان آکواریومی

کلیت چگونگی تکثیر آبزیان آکواریومی

تکثیر آبزیان به روش های مختلفی صورت می گیرد. بعضی از آن ها زنده زا هستند و برخی دیگر تخم ریزی می کنند. به صورت کلی تکثیر آبزیان چه برای کسب درآمد و چه سرگرمی کار ساده ای نیست و به اطلاعات زیادی در این زمینه و تخصص فراوان احتیاج دارد.
آسان ترین ماهی های آکواریوم آب شیرین

آسان ترین ماهی های آکواریوم آب شیرین کدام اند؟

نگهداری ماهی های آکواریومی کار راحتی نیست. هنگامی که قصد راه اندازی آکواریوم آب شیرین را دارید، به این نکته توجه کنید که آسان ترین ماهی های اکواریوم آب شیرین را انتخاب کنید. ماهی هایی که نگهداری از آن ها راحت تر و و مقاومت آن ها در شرایط آبی نامناسب نیز بیشتر باشد.
۵ تا از بهترین آکواریوم های بزرگ دنیا
,

۵ تا از بهترین آکواریوم های بزرگ دنیا

آکواریوم های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که هر ساله میزبان بازدید کننده های مختلف در سراسر جهان می باشد. این آکواریوم ها محل زندگی گونه هایی مختلف آبزی از جمله کوسه های بزرگ نیز هستند. ما در این مقاله سعی کرده ایم چند تا از بهترین آکواریوم های دنیا را نام ببریم
انواع بیماری های ماهی های آکواریومی

انواع بیماری های ماهی های آکواریومی

ماهی ها ممکن است در اثر موارد مختلفی مبتلا به بیماری شوند از این رو برای نگهداری صحیح از ماهی های آکواریومی باید انواع بیماری های ماهی ها را شناخت و آن ها تشخص داد و در کوتاه ترین زمان ممکن برای درمان بیماری های ماهی های آکواریومی اقدام کرد.
شرایط ایده آل آب آکواریوم

شرایط ایده آل آب آکواریوم در چه حالتی است؟

شرایط ایده آل اب آکواریوم به شرایطی می کنند که آبزیان آکواریوم در بهترین حالت برای نگهداری قرار گرفته اند. مهیا کردن این شرایط به یکسری اطلاعات و دانستنی ها در این خصوص احتیاج دارد ما در این مقاله سعی کرده ایم که شرایط ایده آل آبی که برای نگهداری از آکواریوم لازم است را توضیح دهیم.
نگهداری صحیح از آکواریوم آب شور

نگهداری صحیح از آکواریوم آب شور به چه صورتی است؟

نگهداری صحیح از آکواریوم آب شور کار راحتی نیست و مهارت های فراوانی لازم دارد. ما در این مقاله سعی کرده ایم اصول اولیه که برای نگهداری صحیح از آکواریوم آب شور به آن احتیاج دارید را بیان کنیم. از آن جایی که تهیه آب آکواریوم آب شور سخت است بنابراین تا ادامه مقاله با ما همراه باشید